2011. január 6., csütörtök

2010. tavasz - nyár Tervezés

Amiben biztosak voltunk, az a stílus.
De hogy hogy is kellene megvalósítani, az már nehezebb volt.
Két apró gyerek mellett tervezni, beszélgetni, üzleteket járni? Ugyan már...
Muszáj volt bevetni szülőket, nagyszülőket, bébiszittereket.
Szerencsére közel volt a könyvtár, ahol magazinokat tudtam nézni, kölcsönözni - szép számmal hordtam haza.
És még odáig is elmentem, hogy vegyek párat:)
No és volt egy lelkes barátnő, aki elkísért pár üzletbe. Itt derült ki, hogy bizony tuti nem fogunk ezeken a helyeken vásárolni. No, valljuk be smucig is vagyok, meg szeretek kreatívoskodni. Tehát amit tudunk, majd megcsináljuk mi, és bizony ha drága a Kéttemplom, akkor marad az IKEA, és bizony lakberendező sem lesz (még ha szívem csücske is Catherine Dickens).
Jó volt a tervezés, igaz kiderült pár ízlésbeli külünbség párom és köztem, ami nagyobb fejtörést okozott, az a járólap volt. A többi ment simán.
Ja igen, kétszintes az épület, de mi csak az alsó szintben gondolkodtunk, így most ez lett felújítva, itt lakunk négyesben.
A felújítást (okulva előző kis lakásunk sk. felújításából) szakikra bíztuk, a kertet magunkra.
Jó sok időt töltöttem az IKEA és a Zalakerámia tervezőprogramjaival, így 3D-ben örömködhettünk.
Terv, hogy a ház alsó szintje, külseje, kertje, terasza a vidéki hangulatot tükrözze. Kivétel a fürdő, ide letisztult, inkább modern stílust képzeltünk el. A gyerekszoba meg marad színes, az örökölt sokféle bútorral együtt megadva a hely eklektikáját:)
Amit még fontosnak tartottunk, a jó minőségű anyagok beépítése (relatív, ár-érték arányt tekintve), és a környezetbarát anyagok felhasználása.

Nincsenek megjegyzések: