2011. május 20., péntek

Akinek nem inge, ne vegye magára...

Bizony, bizony, nem is tettem a nagypapám ingeivel, hanem a pizsamából kispárna analógiájára (lásd korábbi bejegyzés), szétvágtam...

... összevarrtam, és két újabb díszpárnám lett. Muszáj, mert a régi kanapét valahogy stílusba kell hozni:)


Ez utóbbinál a Mrs Yarnart-os bejegyzéses párna volt a szemeim előtt, kezem ügyében meg ezek az anyagok:)

És megint bemutatom lépésenként, milyen egyszerű, hajrá, gyerünk a turiba be!
Tehát szögmérő nélkül, bátran fordítsuk el az inget 90 o-kal. És vágjuk el a karöltő (hónalj) alatt.

Tűzzük a gombolást össze, hogy ne csússzon el.

Már adott a párna hossza. Döntsük el a szélességét is (tehát amit függőlegesen látunk), és vágjuk méretre. (nálam elég nagy anyag maradt a férfiingből, így ebből lett a rózsás-csíkos párna fele).

Varrjuk össze a párna alját, tehát ahol az előbb méretre vágtuk. természetesen az anyagok fonákján. Ha esetleg nem nagy ingről volt szó, akkor ezt a lépést megússzuk (mint én a pizsamánál).

Ezután el kell döntenünk függőlegesen hogy helyezkedjen el a gombolás, és letűzzük a az anyag széleit, majd levarrjuk (megint csak a fonákján).

Ezután a gombolásnál szépen kifordítjuk a párnahuzatot, és kész is.

És mi a párna töltete? Én az Ikea Inner 16455 Wilj-re esküszöm.
De ha esetleg ez nagy a huzathoz

bontsd szét a párnát, szedj ki belőle egy adag flízt, jó lesz az még másra (egyszer azt is mutatom), majd varrd össze újra a parnát.

6 megjegyzés:

Otthon Művek írta...

Bakker, ezt egyszerűen nem hiszem el!
Tudod, hol voltam ma? Méteráru boltban! Tudod, miért? Mert úgy éreztem, hogy varrnom kell Mrs.Yarnartos párnát! Persze nagyapáim, mindkettőt Isten nyugosztalja, fogalmam sincs kire hagyták az ingjeiket! Hát milyen családból származom én, hogy boltban kell vegyem a párnahuzat-anyagot?
De most már annál inkább meg kell csináljam minél hamarabb!
A tied nagyon snájdig let!:)

cottage írta...

Adél, Adél, méterárubolt..., és a turi az smafu?!:) Na hajrá, mutasd majd meg!
Hát igen, ha az embernek gyűjtögető nagymamái vannak, akik a papák ruháit még most is, évek múltán is:( őrzik, annak könnyű:)

Otthon Művek írta...

Csináltam egy párnát...
Nem ilyet. Olyat. Olyasmit.

cottage írta...

meg is néztem!:)

Holdgyöngy írta...

Nekem kinőtt flanel ruháim vannak, amiknek hasonló sorsot szánok - díszpárnának.

cottage írta...

Hajrá Holdgyöngy, sok sikert, vagyis inkább időt, meg ihletet kívánok hozzá!:)