2012. február 9., csütörtök

Én kiskertem - Mi van a hó alatt?

Borsó
Megint a tél alá vetést választottam, november legvégén. Most viszont 2x annyit vetettem. És most meghagytam egy kis sávot, a normál vetésűnek, áprilisra. Így remélhetőleg hosszan lesz friss borsónk.

Cékla
Másodvetés, ha jól emlékszem júliusban vetettem. Meglátjuk, hogy bírja majd a fagyot, havat.:)

Spenót és hónaposretek
Másodvetés. Elkéstem persze vele. Valamikor szeptember közepén, végén vetettem. A spenóttal szerintem nem lesz gond, várhatóan kikel majd kora tavasszal rendesen, a már kikeltek meg elfagynak most:). A retek viszont tuti befuccsol majd, mint a tavalyi szintén későn vetett téli sör retek (fás, apró flincflanc).

Tépősaláta
Elviekben bírnia kellene a telet. Majd kiderül, ez az első próba. Talán augusztus végén, vagy szeptemberben vethettem.

És már tűkön ülök, hogy itt a feruár, és még nem tudtam vetni hónaposretket, spenótot a fagyott föld és a hó miatt. Persze a világ minden kincséért nem szidom a havazást, mert IMÁDOM! És, na jó a fagyot sem, mert bízom benne, hogy végre megtizedeli a kullancs brancsot az országban.

Nincsenek megjegyzések: