2011. június 9., csütörtök

Dilemma újra - bejárati ajtó

Ha már lúd, legyen kövér, azaz az árajánlatkérőnket felduzzasztottuk. Had' tudjuk meg mennyi lenne, ha idén kicserélnénk a bejárati ajtónkat is.
Szelel, és a jól bevált kis-kitekintő-ablakos-vékonylambériás stílusban pompázik, és bár a tavalyi festés után elmegy, de nem álmaim netovábbja.
Hónapok óta azért már álmodoztam az ajtónkról, de csak légvár építés szintjén. Vagyis ötletgyűjtést végeztem, amerre csak jártunk. Szlovákiába menet több oldalnyi ajtót skicceltem fel a kis falvakon átsuhanva. Más kérdés, hogy dunsztom nincs, hol van ez a jegyzet. Így kénytelen voltam most nekiülni, és a neten keresgélni.
És ezek lettek a kedvenceim:

És ezekről mind le is kellett tegnap szépen mondanom. Azért mert tavaly felrakattunk egy hevederzárat. Ennek mérete, mostani helye sajnos meghatározza milyen ajtónk lehet. Ezért a függőleges, hosszú kazettákról lemondtam, a nagy osztott ablakokról meg azért, mert félek, hogy nem valami biztonságos.

Tehát nekiálltam tervezni, még pedig wordben, táblázatszerkesztővel, nekem ez volt a legegyszerűbb, és ráadásul így az egyenes az egyenes:).
Megvagyunk, ma ezek az ajtótípusok mentek ki árajánlatkérőben.

És, hogy a hőszigetelés még jobb legyen, illetve szépelegjünk egy kicsit, lesz hozzá külső ajtó avagy spaletta. Vagy egyik, vagy másik:

Nincsenek megjegyzések: