2011. június 2., csütörtök

Egyik gusztustalan tetőtéri ablakunk

Tetőterünkről egyelőre az derült ki, hogy van, és még sincs. Merthogy dobozok, és kupi van ott egyelőre, semmiféle gyerekszakasz.
Ha a bolygók rendben együttállnak, talán nyáron kicseréljük az egyik ablakot, azt ami a szigetelés miatt érintett, az oromfalon lévőt.

Nem is nagyon foglalkoztunk azzal, hogy a tetőtér hogy is néz ki lentről, az utcáról. Hááát, kellett volna. Lehangoló. De megnyugtattam magam, hogy a legalább a szóban forgó ablak nem látszik, az a kocsibeállóra néz. khm...Meg a szomszédos utcára, mint egy séta közben felfedeztem.

Valami gyorssegély kellett, kapóra jött a zsibvásár, ahol szumma. 100 Ft-ért szereztem régi, hímzett vitrázsfüggönyt, valamint egy gagyibolt, ahol egy ráakadtam egy kis tüncibünci szívgirlandra 300-ért. Persze nem ettem meszet, hogy a'la natúr felhasználjam, de elemeiben jó lesz.


Na itt tartunk most, ami bentről még mindig gáz - igen, többszínű, lóg rajta egy korábbi reluxa tartója, retkes a kerete, csak bukó tehát moshatatlan az üvege. De ne legyünk telhetetlenek, legalább kintről elfogadhatóbb:) És legalább lesz honnan felfejlődni. Bár egyelőre nem tudom még milyen ablak is lesz helyette...

Nincsenek megjegyzések: