2011. november 12., szombat

Én kiskertem - fókuszpontok

Még nincs vidéki kertem. Vagyis van, de a kialakítása még nem az:)
Viszont rendes diákként vettem a leckét a Csodakert-ből, hogy kellenek fó-kusz-pon-tok. Most, ősz elején éppen ezek. A többi meg majd alakul, talán.

Az alliteráló bádog bödönöket a vaterán vettem 3-500 Ft-ért, a locsolókannát a nagyimtól lejmoltam. A széket már mutattam, szintén vaterás, 1200 Ft-ért. Háttérben dísztök, és egy szárítócsipesz:) A bádog edényekben rózsaszín muskátli (de levirágzott), és bukszus. Ja, van még itt IKEA-s kaspó, és egy kis mécsestartó (ez a félsikerű festéses bejegyzésben szerepelt).

A szék/asztalkáról már meséltem, ezt a fémhulladékért cserébe boltoltam a lomistól. A pöttyös "kosárkát" kb. 500-ért vettem a Kikben tavasszal, a kis kék kaspóban kövirózsa leledzik. A madáretetőt pedig a vaterán vettem kb. 1000-ért natúron, így:

Végül terasz határolófala (szomszéd felé) a paddal. Ide jön majd pár láda, és benne árnyékliliom vagy borostyán, bármi, ami bírja az örök sötétség birodalmát.

Tudom, satnyák a nemrég átültetett íriszek...:)

Lényeg, hogy kicsi a kert, helyet kell adnia a gyümölcsfáknak, a veteményesnek, a teregetésnek, a gyerekeknek, szalonnasütéseknek, szóval muszáj a fókuszpontokkal-pihenőkkel operálni, mert az ég tudja lesz-e valaha angol vidéki kertem. Vagy falusi parasztkertem. Vagy természethű kertem. Van még szinonima rá?!:))

Nincsenek megjegyzések: