2011. február 23., szerda

Kesztyű tartó - Tilda + falvédő fúziós

Bár pár napot írtam anno, pár hét lett belőle.Hmm, hmm...
De a lényeg, hogy végre elkészültem az előszobai tartóval. Igen, a falvédő-Tilda minta-Réber ábrázolás fúzióval:)
Kesztyűk stb bedobására szerettem volna valamit, emlékeztem az IKEA-ban erre:
Aztán eszembe jutott, hogy hiszen tele vagyok textillel, stafírung lepedővel, meg hímzéstartóm is van, a Tildas házikót is már régóta kinéztem magamnak, nosza, csináljuk meg ebből.
Korábbi bejegyzésemben látható, mik voltak a kiinduló pontok.
Most pedig itt a végeredmény. A képen még üresen, kissé petyhüdten:)
Bár a tartója/akasztója valószínűleg nem ez lesz, mert OK, lefeshetném fehérre, de akkor is valami szimpla kéne, ami nem veszi el a figyelmet a lényegtől:) Lehet, hogy ez lesz az majd, táblafestékkel lekenve:

2 megjegyzés:

Szabóka írta...

Elnéztem a dátumot! Nagyon aranyos lett!

cottage írta...

Szia Szabóka!

:) Hmmm, egy éve volt a bejegyzés, azóta sem sikerült a csíptetős vállfát táblafestékkel lekennem:) pedig már szlogent is kitaláltam, csak férjen rá:)