2011. február 22., kedd

Spanyolviasz

Feltaláltam ugyanis...hihi:) Bizonyosan fent valahol ez a neten,nem tudom, nem volt időm még festési technikák után kutatni. Tehát tegyük fel, hogy tegnap pattant ki az én kicsi fejemből:)
Mivel vége a téli álomnak, tele vagyok energiával. Ebben nem kis szerepe volt a Kicsi Ház blognak. Már éppen megkövesedtem némi önsajnáló rezignáltságban, miszerint "tele vagyok tervvel, de nincs még levegőt venni sem időm a két kicsi és a folyton dolgozó férj mellett", amikor megtaláltam a blogot, és sok közös vonást találtam a blogger és köztem. No és akkor elszabadult a szunnyadó géniusz... aztán majd lassan a pokol, mert semminek nem kegyelmezek:)
No, ezeket alkottam tegnap és ma, és rettentő büszke vagyok most magamra.
Tehát kisérleteztem: sorrendben egy csiszolatlan deszkán, egy IKEA-s fém tartón, majd egy fogason és egy tükrön. Van a módszernek egy apró, de annál jelentékenyebb hibája:), de ezt csak akkor árulom el, ha rájövök, hogy lehet kiküszöbölni:)

Nincsenek megjegyzések: