2011. február 28., hétfő

Nem kérünk reklámújságot!

Ez inkább kiderül a postaládánkról, mint hogy ki lakik itt, és milyen szám alatt:)
Szóval postaláda beszerzésen voltunk. Nem volt sok izgi postaláda a Bauhausban (ez esett útba), ami tetszett, arra meg nem voltam hajlandó annyi pénzt kiadni. Nézegettem vatera-n, teszvesz-en is, de ott sem volt igazán kínálat. Legalábbis használtból. Mint írtam kizárt, hogy pár ezernél többet adjak ki erre.
No, beszereztünk egy alapverziót, és a lehető legegyszerűbb módon feldíszítettem. Először decoupage-ban gondolkodtam, aztán kezembe akadt egy rózsás fólia, amit csak át kellett satírozni, és kész. Én még ugyan átkentem decoupage-ragasztólakkal, de így sem tartott pár percnél tovább. Pont ideális a két kicsi mellett. (Ha meg megunom, terpentinnel leszedhető. Elvileg. Ezt mondja ui. a leírás).

Ezt kellett lecserélni.


És ilyen lett az új, némiképp romantikus, "túlnőies", angolrózsás postaládánk.

Nincsenek megjegyzések: