2011. április 19., kedd

Boltív őrület

Említettem már, hogy kicsiny házunk kiválasztásakor ezt a házat csípőből elutasítottam. Egyik oka a boltív kavalkád volt. 55 nm-en szumma 5 db. Túl sok a jóból, én max. egyre voltam hitelesítve, de leginkább egyre sem.
Nem beszélve a boltíves falfülkéről, amit csak házi szentélynek hívtunk. És rendkívül jól páásszolt a labirintushoz.

A két nagy, lankás boltívnek (konyha, nappali) kegyelmet adtam. Végülis nem is rossz, belefér a vidéki hangulatba.
Kettőt menthetetlenül befalaztattam, azaz pontosabban kör szögletesítése történt. De a kisfolyosó boltíve egyelőre marad. Spórolás címén ezt hagytuk, mivel ide egy nagy polcot szeretnék, ami majd úgyis takarja. Szóval egyelőre ez még borzolja, nyúzza idegeimet.
Ezt szeretnénk takarásnak. Bár zavar, hogy nem echte fa, lehet, inkább megcsináltatom, vagy magam nekifogok, csak előtte jól le kell vennem a mintát:)

Szentélynek off.

Nincsenek megjegyzések: