2011. április 2., szombat

Penészgátlás

Ősszel megkaparintottam a szülők pincéjéből egy kék kosarat. Mikor már a csomagtartó alján várta, hogy rákerüljenek a szokásos gyerekágy, etetőszék, pelenka csomagok, azért megérkezett az info is, hogy úgyse jó semmire, mert bepenészedett az alja... Na puff. Így bekerült a kamránkba, cseréptartónak.
Pár hónapja csak mozgatta a fantáziámat a kosára sorsa, úgy-hogy nekiálltam.
UV-val fertőtlenítettem (:)), azaz kiraktam a napra), majd Domestos-szal sikáltam át, ebben tocsogott egy napig. Majd lemostam, és napokig szárítottam a radiátor mellett. Kissé átcsiszoltam (vagy azt elfelejtettem?!...passz), és lekentem két réteg vagy három fehér zománcfestékkel. Azért ezzel, mert ez van itthon:) Mivel elveimmel ellentétben ez esetben oldószeres festéket használtam beltérre, pár napot, hetet a külső ablakpárkányon szellőztettem, mivel gyerekjátékoknak szántam a kosarat.
Íme a végeredmény. Párom szerintem nem kellett volna..., nekem meg így tetszik. Egyelőre, aztán lehet, hogy szürkés-barna lesz:)

Nincsenek megjegyzések: