2011. április 12., kedd

Hemnes koncepció

Na ja. Nekünk volt Hemnes koncepciónk. Hogy az IKEA-nak van-e azt nem tudom. Jó persze, megnéztem, kijöttel most is egy csomó új bútorral. De nem ez a lényeg, nézzük...
Amit elég hamar tudtunk a házvásárlás után, az az, hogy milyen lesz a fő vonulat. Mondjuk ilyesmi (forrás: Szép Házak):

Fehér legyen a fal, fehérített a parketta, fehér magas szegélyléccel, ablakok meg eleve fehérek - ez adott.
A bútoroknak pedig szintén fehéret képzeltünk, és szigorúan fát, hogy felújítható legyen. A Hemnest spéciztem ki, mivel ez az ami még megfizethető, ráadául én szeretem, ha egyfajta bútor tölti aki a teret, nem pedig sokféle hangulatú, megmunkálású (ha pl antikot vennék innen-onnan). Ez is egy fixa ideám, na. Így ugyanis nagyobb a terem a dekorációval, a kisbútorokkal. Ja, és ezért is döntöttünk feltűnő, színes ajtók mellett.
Tavaly ősszel, mikor gyűlt egy kis pénz, hogy megvehessük az első bútordarabot, csőlátásra kapcsolva rohantam át a fél üzleten, hogy diadalmasan ráverjek a komód tetejére, "na ez az" felkiáltással. Haha, de azért rendes tudatos vásárló módjára elolvastam a cédulát is rajta. ÁÁÁÁÁÁ. Akkor derült ki, hogy nem fa, hanem farost+műanyag a drága. ÁÁÁ, a prospektusban fa volt, áááá... Mérgezett egérként futottam a köröket az összes kiállított Hemnes közt, mire fény derült az igazságra. Nem kell izgulni, nincs diszlexia, jól olvastam, alapvetően fából készülnek,... kivéve a fehéret. Platty...
Végül kiegyeztem a szürke-barnával. Most ez az új koncepció:) Aztán majd egyszer fehérre festem.
Apropó, azóta persze meg-megfordultam az üzletben, és most már tiszta confused vagyok, mert van olyan fehér, ami viszont valóban fa (pl az üvegezett tálaló). Na bakfitty, erre varrjunk gombot!

Nincsenek megjegyzések: