2011. március 17., csütörtök

Ablak projekt - óó, én balga

Adott pár über nagy ablak (150X150), amit szívesen átszabnék. Mivel pár éve építették be az előző tulajok, sajna kizárt, hogy fára cseréljük az elkövetkező évtizedekben:(

Tehát marad az utólagos csinosítás, azaz (utánanéztem, szakszó:)), ál-osz-tók felrakása.

Na de, nem ám olyan egyszerű a dolog, két teljesen egyforma ablakunkon törhetem csak a fejem, ami az utcafronra néz. Ugyanis a konyhaablak már osztott (alsó bukó+felső fix, mert azzal aztán marhára lehet szellőztetni), a nappaliban meg a nagyablak mellett van a teraszajtó, azaz azt sem variálhatom.

Mit tesz a magyar géniusz, ha ellenállásba ütközik az újabb beruházási terve ("Tudod mit, ragasztgasd tele szigszalaggal és nézegesd...:)" szól a férj)? Szót fogad, azaz szigszalagozik:)) Merthogy így a legegyszerűbb, és a leglátványosabb a tervezés. Leglátványosabb bizony, merthogy épp elment előttünk minden szomszéd...:)
És akkor képekben:




Naaa?!

De hogy szívás is legyen, jelzem, hogy jó nagy hülyeség volt a szigszalag, merthogy valami jó erős ragasztóval gyártották, úgy-hogy vakarhatom, higítózhatom napestig. (A kert, kerítés a háttérben még a gáz kategória:))

Na szóval, ha levakartam, mutatom a befutó ablaktervet.

3 megjegyzés:

Orsi írta...

próbáld hajszárítóval! szigszalaggal még nem próbáltam, de címke eltávolításnál már bevált... ;)

Kinga írta...

Olyan, mintha homokfúvott lenne! :-)Hagyd így!
Amitől még menekülj: gagyi üvegmatrica a gyerek kedvéért.... Vésővel jön csak le!:-)

cottage írta...

Kösz, Kinga, kösz szépen!:)
Orsi, megpróbálom, merthogy még nem álltam neki:(