2011. március 29., kedd

Kerti pad - opus 1.

Ősszel két régi pad birtokába jutottunk, a szülőktől. A kisebbet már ősszel elkezdtem helyrehozni, de közbeszólt a tél, így mostanra lett csak kész.
A pad olyan 11 éves, akkoriban lehetett kapni ezerszámra az OBIban szerintem, azóta nem kapott semmilyen kezelést, így mostanra rozsdás, és leharcolt lett. Lába öntöttvas, a deszkák szerintem bükkfából készültek, és alapvetően lakkozottak voltak.

A lábakat és merevítővasakat drótkeféztem, majd két réteg zománcfestéket kapott (Caparol, 'Ferro 10' szín talán).
A deszkákat csiszoltam (ó te drága lapcsiszoló..trala-la-la-la-la-laa), némi portalanítás után két rétegben festettem (Caparol, kültéri fafesték, vizesbázisú, 'Pinie 15' szín talán). 
És én, béna kontár, ecsettel ezt műveltem, hmmm, nem rossz szerintem:)

Az eredeti csavarok, díszanyák sajnos totál rozsdásak, így cserélni kellett. Bár vitte párom mintának a csavarokat, csak rásózták az ezüstszínű, süllyesztett fejű csavart, normál hatlapú anyával (kicsi kapupántcsavar helyett...). No, ez nem a legjobb választás (khmm...khmm), de egyelőre ezzel szereltük össze.

Az utolsó képhez mit kell még hozzáképzelni: az ugyanilyan színű spalettát, a deszkateraszt, a fehér külső szinezést, és sok sok virágot, kiegészítőt, lámpást...

Nincsenek megjegyzések: