2011. március 4., péntek

Tartóshullám


Jaja, eternitről van szó, magáról az örökkévalóságról:)
Szóval a kertünk tele van hullámpalával, kerítésként szolgál(T!). Merthogy eltüntettem, legalábbis oldalról. Hátul (amit remélem lassan betakar a málna..stb) még marad, amíg nem jut pénz valami értelmes kerítésre, valamint a sufni tetején is egy ideig:(( Ez utóbbi mondjuk még elmegy, mert már mohás. Nesze neked extenzív zöldtető.

Halkan jegyzem meg, hogy a régi palák azbeszt tartalmúak, azaz szakival kellene leszedetnem, majd megfelelő lerakóhelyre (ártalmatlanító?) kellene szállíttatnom, feltételezem nem kevés pénzért. Hmmm... gaz, lator módra én leszedtem egyedül(reméljük túlélem), és eladtam. (nem gondoltam volna, hogy sikerül, de úgy tűnik ez az év legkeresettebb cucca:) )

Tehát adott a drótkerítés, amit ahogy végre normális idő lesz, pánikszerűen be szeretnék futtatni örökzöld futónövényekkel. Hogy mivel, dunsztom nincs, de biztos helyen van a Csodakert, és megnézem benne.

Nincsenek megjegyzések: