2011. március 30., szerda

Rongyrázás - csapó 1.

Megy nekem az nagyon. Csakhogy most átvitt értelemben.:)
Dédi már képben van, hogy bármiből képes vagyok játszónadrágot varrni a fiúknak, ami már "megunt ruha" jelzős valakinek a családban. Ezért, szépen átnézte a cuccait, és odaadta pár régi ruhadarabját.
Pl. ezt a régi flanelpizsama felsőt is.
Hmmm...talán apróvirágos cuccban még itthon sem kellene parádézni a srácoknak, úgy-hogy elvetettem. De néztem-néztem, és egyszerűen tetszett a mandzsetta és a gombolás...És jött az isteni szikra, mentsük meg a pizsit.
Ta-ta-tam-ta-tam!
Így lett egy régi pizsamából díszpárna, romantikus hangulatban. Fillérekért, minimális varrásigénnyel, olyan gombos megoldással mint ez az IKEAból:

És lett jó kis helye a nemrég megszerzett faszéken. A háttérhez most is képzelőerő kell, támoszlop zöld (mint a kerti pad), hortenzia ontja a virágokat:)
A mandzsettából pedig valószínűleg függönyelkötő lesz.

Nincsenek megjegyzések: