2011. március 3., csütörtök

Én kiskertem - 2011. márc. 2.

Itt az ideje már valami kertes bejegyzésnek is. Szó szerint konyhakerti lesz, mivel egyelőre a konyhaablak "lakói"ról lesz szó (nagyrészt).

Tavaly nyár végén megpróbáltam a hortenziát szaporítani, a Csodakert magazin leírását követve. 4-5 dugványból, egy maradt meg végül, hál' istennek él még, fent a tetőtérben.


Ezt a chilit még tavaly tavasszal vettem a Lidl-ben, nyár végéig a volt lakásunk konyhaablakában éldegélt, majd új házunk ablakpárkányán fürdött a napsugárban. Jött az ősz meg a tél, és nem volt szívem kidobni a paprikáit vesztett növényt, még ha tudtam is, hogy egynyári. Hahaha, na ez nem igaz. Ugyanis tél közepén elkezdett bimbózni, majd beértek az új kapszaicin bombák. És ez még mind semmi, most újra bimbózik, íme:

Boglárka. Eddig csak távolról, képekről imádtam, na de a 7végén végre egy a kezeim közé került, és azóta az átadópulton aranyozza be napjaimat:). Már alig várom, hogy az ősszel vett hagymákat(?), gumókat(?) elütethessem, és sok-sok boglárka nőjjön a kertemben.

Nincsenek megjegyzések: